maandag 24 december 2012

Fijne kerstdagen!











Gisteren waren we bij vrienden op bezoek en de hint was duidelijk: "die Devil's Food Cake kennen we inmiddels wel". En ze hebben natuurlijk gelijk. Twee weken, bijna drie weken geen nieuwe post op mijn blog is wel erg lang niets. En dat terwijl ik eigenlijk minimaal één keer per week een nieuw bericht had willen posten. Maar soms is het even niet anders.
Ik hoop dat het me gaat lukken om heel snel die verrukkelijke penne met radicchio en tomatensalsa te posten, evenals de paprikasoep met gorgonzola en de linzenvlaai, die ik onlangs heb gemaakt.

Maar voor nu wens ik iedereen hele gezellige kerstdagen!



4 opmerkingen:

  1. Jij ook heel fijne dagen en geniet er van! En die posts van al die lekkere dingen houden we gewoon nog tegoed.
    groeten, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een behaaglijke foto is dat geworden :-)
    Jullie ook fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat jouw kerstdagen gezellig aren. Wat een prachtige foto weer!!!! (en wat heerlijk knus, bij de haard)

    BeantwoordenVerwijderen